Loading...

Blogul adLemonade

Accelerate your AdWords Sibiu – Live Blog

Cursuri AdWords – Accelerate AdWords Sibiu – Afla cum a fost

Ziua 1 – Think Solutions la Accelerate Adwords

  • 9:29 – Super entuziasm si energie!

E sambata dimineata, momentul perfect sa iti duci contul de AdWords la urmatorul nivel – la Accelerate AdWords Sibiu.

Sediul adLemonade din Sibiu e full house. Dupa cafeaua cu PPC si un mic joc de cunoastere, participantii au intrat direct in curs.

“Imi doresc sa comunicam constant, puteti interveni oricand cu intrebari. O sa petrecem doua zile minunate impreuna, ca intr-o familie”, a spus Anabela Luca, trainer Google.

Discutam, pentru inceput, despre Google Search:

 

  • 12:30 – Cum alocam bugetele pe baza indicatorilor de performanta

Vedem efectiv, in AdWords, cum sa construim o structura efcienta a contului, cum sa facem diferenta intre diferitele tipuri de campanii si de ce e important sa avem bugete bazate pe performanta.

Anabela explica diferenta intre Click Through Rate (CTR) si Conversion Rate (CR).

– Cat de important este website-ul pentru performanta ad-urilor? intreaba Sergiu, unul dintre participanti.

РFoarte important. Site-ul este baza comunicarii online. Un site neperformant sau neoptimzat pentru mobil va avea vizitatori din AdWords dar nu va inregistra conversii. Puteti utiliza tool-ul Page Speed Insights pentru a testa scorul site-ului vostru, a raspuns Anabela.

Concentrare si interactiune maxime. Parca si lumina este alta ūüôā

  • ¬†14:30 – Aflam diferenta intre callout si sitelink Ad extensions

Callout extensions vorbesc despre tine, despre business-ul tau, aratand avantaje precum livrarea gratuita sau distinctii primite de firma ta, in timp ce sitelink extensions sunt linkuri catre alte produse/pagini din site.

Anabela nu recomanda sa folositi pagina de contact in sitelink extension decat daca nu exista alte produse din site relevante pentru client, pe care acesta ar putea sa le acceseze din anunt.

Intr-adevar , daca website-ul nu vinde online si are un serviciu dedicat de comenzi telefonice, de exemplu, e ok sa folosim pagina de contact sau numarul de telefon ca sitelink extension.

Cursul continua cu tehnici de scriere pentru anunturi performante si discutii vesele.

Jocul de energie de dupa pauza de masa a dat rezultate. Suntem gata sa aflam mai mult!

18:38 – Ziua 1 din Accelerate AdWords s-a terminat

Am invatat astazi cum sa construim o structura eficienta a contului de AdWords, cum sa scriem ad-uri performante pentru campaniile de Search dar si despre op»õiunile de potrivire a cuvintelor cheie.

Cum e sa devii profesionist in AdWords in punctul zero al Sibiului? Ne revedem maine dimineata cu forte proaspete si cu aceeasi priveliste minunata catre Piata Mica.

Ziua 2 – Think Optimization

9:53 –¬†Cafeaua cu PPC e gata

Laptopurile sunt dechise, suntem pregatiti sa incepem o noua zi de Accelerate AdWords la Sibiu.

Astazi vom trece la partea mai creativa a promovarii pe Google si aflam cum facem optimizari in campaniile de Google Display Network, cum licitam corect pentru a ne afisa pe mobil si de ce e important sa folosim Youtube pentru promovarea video a business-ului nostru.

Pentru inceput, aflam cum functioneaza bannerele in reteaua GDN si de ce folosim “prajiturelele” in campaniile de remarketing.

12:30 Р We are mobile

90% dintre utilizatorii de Internet folosesc mai multe dispozitive concomitent. Dintre acestia, 53% folosesc mobilul.

In acest context e important sa dezvoltam strategii de licitare specifice dispozitivelor mobile, spune Anabela care ne arata cum sa setam bugete si bid-uri proportionale cu valoarea generata de acestea.

Invatam, cu aceasta ocazie,¬†ce inseamna si cum se trateaza nomophobia ūüôā

15:00 – Ups! S-a schimbat trainerul?

28 de milioane de utilizatori lunari si un reach de 64%. Acestia petrec peste 6 miliarde de ore urmńÉrind videoclipuri pe YouTube.

Adi Anton de la Monday ne-a vorbit despre continutul video pentru Youtube si Facebook, cu detalii specifice care ne vor ajuta sa cream video-uri performante.

In continuare, Anabela ne arata care sunt formatele de anunturi video si cum sa atragem clienti potentiali prin folosirea datelor demografice, prin directionarea in functie de context cu ajutorul cuvintelor cheie si prin campanii specifice de remarketing, pe Youtube.

Motive suficiente sa folosim promovarea video pe Youtube?

18:00 –¬†De ce folosim AdWords. Si continuam!

Ne place Adwords pentru ca da rezultate.  Organizam cursul Accelerate AdWords din acelasi simplu motiv.

Avem aici business-uri atat de diferite, de la servicii medicale la servicii de turism, de la producatori, la organizatori de evenimente. Cu knowledge-ul potrivit si adaptat la domeniul lor de activitate, AdWords va da rezultate pentru fiecare dintre ele.

+ Limonada e doza de energie preferata pentru cursuri AdWords

Cursul s-a incheiat. Multumim tuturor participantilor la editia din sibiu!

Vrei mai mult de la contul tau? Interesat de cursuri AdWords?

Ne vedem in 25-26 martie, la Accelerate AdWords Bucuresti!

Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

‚úÜ Suna acum: +40 (744) 515 849
‚úČ Email: contact@adlemonade.com

Link-uri utile