Loading...

Blogul adLemonade

Black Friday upgrade sau cum sa profiti de 3 metode noi de promovare

Fie ca esti magazin online sau offline, fie ca vinzi electrocasnice sau produse pentru copii, cu siguranta Black Friday ocupa un loc important in calendarul evenimentelor de promovare.

Daca te-ai hotarat deja sa participi la Black Friday, probabil ti-ai stabilit pana acum si strategia de promovare online. Campanii AdWords, Facebook sau YouTube, cu bannere, ad-uri si clipuri cu mesaj special pentru acest eveniment.

S-au scris multe articole utile despre tips&tricks pentru strategia online de Black Friday, sfaturi despre cum sa-ti structurezi campaniile in AdWords, ce cuvinte cheie sa folosesti sau cum sa creezi ad-uri cu relevanta ridicata.

Insa nu vom vorbi acum despre toate acestea. In acest articol mi-am propus sa-ti prezint 3 noutati de la Google si Facebook de care te poti folosi usor in promovarea ofertelor de Black Friday.

1. Customer match – foloseste-ti listele de abonati si in AdWords

Acest nou update de la Google iti permite sa targetezi clientii din listele tale de abonati in Google Search, Gmail si YouTube.

Cum il poti folosi daca esti un magazin online cu produse pentru copii de exemplu? O idee ar fi sa pregatesti un teaser cu o saptamana inainte, in care sa-ti anunti clientii despre categoriile de produse la care vei avea reduceri de Black Friday. Le poti pregati un filmulet in YouTube sau o campanie GSP (Gmail Sponsored Promotions). Apoi, de Black Friday, le livrezi lor ad-uri cu mesaj special pentru produsele pe care le cauta in Google.

black friday ad

Mai multe detalii despre cum poti folosi listele de email ale clientilor poti gasi aici .

2. Call metrics – intampina-ti clientii cu un mesaj special de Black Friday

Acum AdWords iti poate aloca un numar special de telefon pentru reclamele din AdWords si le poate arata acelasi numar si clientilor care ajung pe site din campaniile AdWords. Ce-ar fi sa te folosesti de aceasta oportunitate si sa le pregatesti un mesaj special anul acesta de Black Friday? Mai ales ca acum poti contoriza mai usor si apelurile primite.

Vinzi anvelope? Aloca un numar special pentru AdWords si intampina-ti clientii cu o alta abordare atunci cand te contacteaza: “Buna ziua! Ne bucuram ca vreti sa sarbatoriti Black Friday alaturi de “AnvelopePotrivite.ro”! Pentru ce tip de anvelope doriti sa profitati de reducerea de x%?”

call metrics

Resursele despre call metrics le gasesti aici si aici .

3. Instagram ads – imagini care vorbesc in numele tau

Facebook iti ofera mai nou posibilitatea sa targetezi audienta din Instagram cu ad-uri specifice. Le poti crea deocamdata doar cu Power Editor sau folosind API. Detaliile sunt aici.

Stim cu totii ca Instagram inseamna imagini, imagini, imagini. Asadar creeaza niste bannere cu multa originalitate care sa vorbeasca audientei tale tinta din Instagram despre brandul tau. Un magazin de fashion ar putea folosi Instagram ads pentru a-si prezenta produsele la reducere intr-un stil nou.

instagram ad

Iti lansez provocarea ca anul acesta sa incerci ceva nou de Black Friday! Aloca un buget de test pentru una dintre sugestiile de mai sus, si foloseste-o ca metoda de promovare alaturi de campaniile cu care esti deja obisnuit. Astept apoi feedback-ul tau! 😉

Surse foto: 1, 2.

Leave a Comment


Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com