Loading...

Blogul adLemonade

Campaniile pe aplicatii mobile – pustiul cool din AdWords

Folosesti zilnic aplicatiile de pe telefonul mobil? Verifici starea vremii, asculti radioul preferat sau ai un joc de care nu te poti desparti? Toate aceste aplicatii pot fi targetate pentru a-ti promova business-ul folosind Google AdWords.

Fie ca esti o librarie online, ai un site cu jocuri online sau un site de anunturi, campaniile in aplicatii mobile reprezinta o buna modalitate de a-ti promova afacerea in AdWords.

Avantajul lor? Poti genera un trafic cu un CPC (cost-per-click) mediu mai mic decat campaniile clasice in GDN (Google Display Network) sau chiar cu un cost per conversie mai scazut. Important este sa ai grija la targetare.

Hai sa luam pasii esentiali pe rand si sa descoperim impreuna cum le putem crea!

 1. Cum selectezi tipul de campanie potrivit

 

setare ads in mobile apps

In acest caz vom selecta “Display Network only” >> “Ads in mobile apps”.

   2. Selectarea device-urilor si a sistemelor de operare

Poti crea campanii targetate pe Android, iOS, Windows phone, Blackberry si webOS, in functie de ce foloseste publicul tau tinta, insa sfatul meu este sa creezi campanii diferite pentru fiecare sistem de operare pentru a putea monitoriza si optimiza mai usor performanta campaniilor.

Astfel, daca esti un site cu jocuri pentru copii si majoritatea utilizatorile vin de pe iOS si Android, vei crea atunci 2 campanii diferite cu targetare separata pentru cele doua sisteme de operare.

 3. Tipuri de aplicatii pe care sa le targetezi

Selecteaza acele tipuri de aplicatii pe care crezi ca le viziteaza publicul tau tinta. Ai un magazin cu articole sportive de iarna? Poti targeta aplicatiile care prezinta starea vremii. Cei care iubesc sporturile de iarna le verifica in mod curent si vor fi incantati sa vada bannerele tale.

setare aplicatii targetate

 

 4. Utilizeaza formatele specifice de ad-uri pentru mobil

In campaniile pe aplicatii mobile nu poti folosi toate formatele de bannere pe care le utilizezi in mod normal in GDN. Utilizeaza formatele speciale (le poti gasi aici) si creeaza ad-uri atractive, care sa contina un mesaj clar.

mobile ad

Ad-urile in aplicatii mobile pot aparea fie direct in aplicatie, fie la tranzitia intre paginile unei aplicatii. Iata cateva exemple:

exemplu ad aplicatie

exemplu ad aplicatie tranzitie

Daca te-ai hotarat sa creezi o campanie pe aplicatiile mobile si rulezi deja campanii GDN,  ai grija sa excluzi aplicatiile mobile din respectivele campanii pentru a nu le targeta de doua ori. Cum faci acest lucru? Simplu, adaugi “adsenseformobileapps.com” la “Placements exclusions”.

Poti folosi aceste campanii si pentru a-ti promova aplicatia de mobil. Ai ca obiectiv cresterea numarului de instalari ale aplicatiei? Vei selecta atunci “Display Network Only” >> “Mobile Apps installs”, ca tip de campanie.

Ai grija si de aceasta data la sistemul de operare. Daca aplicatia data ruleaza pe device-uri cu Android le vei targeta doar pe acestea in campanie.

Nu uita de asemenea sa adaugi aplicatia ta la excluderi, pentru nu afisa propriile bannere in propria aplicatie. 🙂

exemplu ad instalare aplicatie

Un ultim aspect important este sa definesti conversia, pentru a masura numarul de instalari. Pentru Android este simplu deoarece nu va trebui sa adaugi nici un cod in aplicatia din Google Play. Doar pentru iOS se genereaza un cod la definirea conversiei pe care va trebui sa-l adaugi apoi in aplicatia ta.

Asadar campaniile pe aplicatiile mobile pot fi folosite atat pentru a-ti promova site-ul, cat si pentru a-ti promova aplicatia de mobil. Testeaza-o si tu pe cea care ti se potriveste si spune-mi daca ai obtinut rezultatele asteptate!

Sursa foto

Leave a Comment


Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com