Loading...

Blogul adLemonade

Cine e fratele mai mare pentru AdWords?

In lumea internetului fara doar si poate Google este fratele cel mare si cel mai probabil isi va mentine acest statut si in urmatoarea decada. Constat cu stupoare ca si in mediul offline incepand cu familia, cercul de prieteni, mediul academic si continuand cu job-ul, mediul de business, exista mereu un frate mai mare, ce-i drept nu la fel de cool ca si Google. Si acum sa raspundem la intrebarea de la inceput pentru a satisface curiozitatea dragilor nostri cititori. Fratele mai mare pentru AdWords e platforma DoubleClick Search si fac aceasta afirmatie cu zambetul pe buze. AdWords sau DoubleClick Search? La aceasta intrebare raspunsul e intuitiv, e de preferat sa se utilizeze ambele platforme.

De ce DoubleClick Search si nu AdWords? In functie de marimea business-ului se recomanda folosirea uneia dintre cele doua platforme pentru promovarea online smart. Pentru business-urile mari si foarte mari care investesc bugete semnificative in AdWords, DoubleClick Search e fratele mai mare. Desi platforma AdWords si DoubleClick Search au interfata aparent asemanatoare, complexitatea optiunilor celor doua paltforme e complet diferita, ceea ce ne ajuta sa atingem un nivel inalt de performanta.

DoubleClick Search – Top 5 feature-uri 

1. Platforma DoubleClick poate fi folosita pentru administrarea campaniilor online din: Google Adwords, Bing, Yahoo Advertising.

2. Spre deosebire de AdWords, platforma DoubleClick este foarte flexibila, permite generarea rapoartelor mult mai segmentate in functie de tipul campaniei sau de status, grafice personalizate in functie de parametrii selectati, tracking avansat pentru conversii, setari avansate pentru strategiile de bidding: ROAS (return on advertising spending), CPC, Clicks, Average Position etc. In momentul in care este setat obiectivul de business (generare de lead-uri, vanzari la un anumit cost pe achizitie etc.), DoubleClick ajusteaza in timp real CPC-ul, pozitia medie, costul pe achizitie pentru a atinge KPI-urile setate.

3. Analiza datelor in timp real fara delay in raportare, ceea ce usureaza luarea deciziilor rapide si precise privind strategia de marketing. Mai exact, platforma garanteaza acuratetea datelor in procent de 99%.

4. Optimizarea conversiei cu ajutorul Floodlights tags (tag-uri dinamice) folosite pentru tracking, feature care nu e disponibil in AdWords. Aceste tag-uri dinamice se implementeaza in site pentru a inregistra actiunile utilizatorilor in materie de macro si micro conversii.

5. Bidding in timp real pe baza istoricului conversiilor la nivel de cuvinte cheie. Permite chiar rularea in paralel a strategiilor setate pentru CPA (cost per acquisition) cu cele pentru pozitie. Strategia de bidding automat poate fi setata fie pentru 1 singur keyword, fie pentru 1000 de keyword-uri. Cu ajutorul platformei, la nivel de keyword, bid-ul se ajusteaza automat pana la 12 ori pe zi in functie de strategia setata.

Ce spuneti, sunteti pregatiti sa folositi DoubleClick?

Noi la adLemonade ne-am imprietenit cu platforma DoubleClick si nu stiti ce pierdeti daca nu o folositi. Ne place sa impartasim cu voi experientele si provocarile din industrie si haideti sa vedem concret ce rezultate am obtinut pe parcursul unei luni de zile folosind platforma DoubleClick Search pentru un client din verticala: credite nebancare.

Concurenta in domeniul creditelor nebancare este destul de acerba si costul per click e piperat. In acest context am decis ca e momentul sa incepem sa folosim DoubleClick. Cu o luna inainte de a folosi platforma DoubleClick, rezultatele obtinute in urma derularii campaniilor de search se pot observa in imaginea de mai jos:

 

febru-mar oky2

 

In cazul nostru avg. CPC-ul ajunsese la 7.78 lei, bugetul zilnic se consuma foarte repede si ne-am setat ca obiectiv major optimizarea costurilor, mentinerea pozitiei 2 si cresterea numarului de lead-uri. Mentionez faptul ca pe parcursul lunii urmatoare, cand incepusem sa folosim DoubleClick, nu am facut modificari majore in campanii. In mare parte am mers pe optimizari uzuale si mici cresteri de buget.

Iata mai jos un screen shot din DoubleClick cu rezultatele obtinute dupa prima luna:

 

doubleclick apr-mai kkkkk

 

Analizand datele observam ca experienta cu DoubleClick a fost una de succes si obiectivele setate privind eficientizarea costurilor au fost indeplinite. Mai exact, costul per click a scazut in procent de 40%, de la 7.78 lei la 4.94 lei, am mentinut pozitia 2 iar numarul lead-urilor a crescut in procent de 20% , de la 93 la 110 lead-uri. In plus traficul s-a dublat si am obtinut si o crestere a CTR-ului in procent de 36% mentinand aceeasi pozitie.

Profitati de aceasta oportunitate si incepeti chiar de maine sa folositi platforma DoubleClick Search pentru maximum de performanta. Va spunem din experienta ca merita din plin si iata cei 3 pasi necesari implementarii: faceti cunostinta cu platforma, apelati la suportul unor specialisti in DoubleClick Search si start la setari.

Pe curand 🙂

Sursa foto

 

 

Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com