Loading...

Blogul adLemonade

Claim your spotlight cu Expanded Text Ads! 6 best practices pentru implementare

Intr-o lume plina de buzz, de informatie, e uneori dificil sa captezi atentia potentialilor clienti. Dar si atunci cand ai spotlight-ul doar pentru tine, e bine sa fii pregatit sa spui tot. Cu gandul acesta in minte, am planificat, testat si implementat Expanded Text Ads in toate campaniile noastre de Google AdWords.
Voi sunteti gata sa renuntati la anunturile text standard din 31 ianuarie 2017? 
Daca sunteti inca in procesul de implementare Expanded Text Ads, cititi aceasta lista de 6 best practices care va vor fi utile.  Sa spunem tot, cu mijloacele cele mai eficiente si sa profitam la maxim de noul spotlight Google AdWords :

1. Creati ad-uri noi

Vestea buna e ca v-ati perfectionat sa spuneti mult folosind caractere putine. Vestea si mai buna e ca acum puteti spune mai mult, mult mai mult, folosind extra spatiul din Expanded. Nu incercati insa sa transformati anunturile de tip standard in Expanded Text Ads adaugand pur si simplu un extra headline. Creati anunturi noi si utilizati caracterele in plus pentru a spune ceva nou si complet despre produs. Asta e diferenta intre cele doua tipuri de ad-uri :

screen-shot-2016-09-13-at-14-36-52

 

2. Focus pe un titlu cu scop

Titlul a ramas la fel de important. Includeti cel mai important mesaj in Headline 1, titlul conceptual care ofera scopul cautarii urmat ca importanta de Headline 2 care poate contine date numerice pentru a capta atentia vizuala a clientului.

  • Update ad extensions. Din moment ce veti adauga mai mult text in corpul anuntului, aveti grija ca extensiile de ad sa nu repete aceasta informatie fiindca Google nu va arata extensiile de ad redundante.

Ca sa nu aveti surprize in ceea ce priveste afisarea anuntului, previzualizati ad-ul pentru desktop si mobil folosind Ad Preview tool.

screen-shot-2016-09-13-at-14-54-49

3. Folositi Keyword Insertion in descriere dar si in titlu. Includeti top keywords in path fields:

screen-shot-2016-09-13-at-15-24-40

4. Scrieti anunturile cu gandul la utilizatorii de pe device-uri multiple

Peste 50% din cautarile Google se fac de pe device-uri mobile iar 90% dintre utilizatorii Google folosesc device-uri multiple pana sa converteasca. Textul anuntului ar trebui sa reflecte asta, sa le ofere informatie si calls to action relevante pentru mobil, tableta dar si desktop.

5. Nu va grabiti sa renuntati complet la vechile anunturi

Testati cele doua tipuri de anunturi concomitent. Daca performanta anunturilor Expanded nu este la fel de buna ca cea a anunturilor standard, continuati sa testati diferite variante de Expanded pana cand ajungeti la performanta pe care o doriti.

O analiza facuta de Mark Irvine de la World Stream a aratat ca inlocuirea unui anunt standard cu un Expanded Text Ad a dus la cresterea performantei anuntului in 80 % din cazuri.

6. Totusi, asta inseamna ca in 20% dintre cazuri, anunturile Expanded au performat mai slab decat anunturile standard. Pentru a testa eficient, folositi segmentarea la nivel de ad grup: testati CTA vs beneficii, testati lungimea ad-urilor si beneficiile intre diferitele tipuri de ad-uri.

screen-shot-2016-09-13-at-17-13-22

 

Sa comunicam eficient si sa folosim Expanded Text Ads la adevaratul lor potential. Intocmiti o strategie potrivita pentru business-ul vostru si nu va opriti la intrebarea “Does it work for me?”. Cu putin ajutor si multa munca putem dezvolta comunicarea cu potentialii clienti prin Expanded Text Ads. Welcome to the spotlight! Make AdWords work for you!

 


 

Dummy’s Corner – Ce sunt Expanded Text Ads? dman_facingright-226x300
Sunt varianta imbunatatita a anunturilor text pe Google, optimizate pentru mobil. Expanded Text Ads ofera cu pana la 50% mai mult spatiu pentru textul publicitar. Au fost introduse in 26 iulie 2016 si vor deveni singura varianta de anunt text pentru Google AdWords incepand cu 31 ianuarie 2017



Leave a Comment


Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com