Loading...

Blogul adLemonade

Noutati AdWords si Facebook – cum sa le pui in aplicare

Cele doua canale de promovare sunt foarte indragite de noi, de aceea vrem sa iti impartasim ultimele noutati AdWords si Facebook. Poate chiar sa pui in aplicare cele care s-ar potrivi business-ului tau, mai ales ca perioada 1-8 martie e dupa colt si trebuie sa profitam la maxim de ea.

1. Noutati AdWords – Google schimba modul in care apar reclamele in rezultatele de cautari

Google a schimbat modul in care sunt afisate reclamele in rezultatele oferite la cautarile facute de pe desktop. Acestea nu vor mai aparea in partea dreapta a ecranului, ci doar in partea de sus si de jos ale paginii. Astfel, sus vor fi afisate patru reclame, iar jos trei.

Totusi, partea din dreapta a paginilor nu va fi goala complet. Acolo vor fi afisate Product Listing Ads, care deocamdata nu sunt disponibile in Romania.

Schimbarea s-a facut la nivel global si afecteaza toate limbile in care este disponibil motorul de cautare Google Search. Scopul celor de la Google este ca reclamele sa se afiseze exact ca pe mobile. Cu siguranta de acum inainte va fi batalie mare pentru primele 4 pozitii.

side ads

 

2. Google a lansat aplicatia AdWords pentru iOS

Nu stiu despre voi, dar inca din ziua lansarii, eu am dat fuga in App Store sa-mi descarc aplicatia. Imi este foarte la indemana, mai ales cand nu am acces la un desktop si trebuie sa fac anumite schimbari in campanii. Multumim ca te-ai gandit la noi, draga Google! 🙂

Aplicatia ne ajuta sa gestionam de pe iPhone multe dintre activitatile campaniei, oriunde ne-am afla. Astfel, putem sa:

monitorizam performanta campaniei (click-uri, CTR, CPC)

– schimbam bid-urile si bugetele;

– aplicam sugestiile care pot imbunatati performanta campaniei;

– primim alerte si notificari in timp real cu privire la starea facturarii si a anunturilor;

– apelam un expert Google.

Blog Images (43)

 

3. Google Forwarding Number

Numerele de redirectionare Google ne permit sa cream rapoarte privind apelurile primite prin intermediul extensiilor de apel si al anunturilor cu numere de telefon, beneficiind de detalii precum: durata apelului, ora la care incepe si se incheie apelul, prefixul apelantului si daca s-a raspuns sau nu la apel. De acum putem contoriza apelurile telefonice cu o anumita durata drept conversii si putem folosi strategiile de bid-uire automata pentru a spori sansele de a inregistra conversii.

Deoarece sunt foarte multe de spus aici, promitem ca in viitorul apropiat vom scrie un articol dedicat acestei teme.

phone

 

 

unnamed

 

4. Noutati Facebook – Slideshow Ads in Facebook

Nu demult, Facebook a introdus o noua optiune pentru reclamele video facute automat ca slideshow de fotografii. Stim cu totii ca producerea unui video profesionist costa timp si bani, prin urmare reclamele de tip slideshow sunt exact de ce are nevoie orice business. Impactul acestui tip de reclama este foarte similar cu cea video, ceea ce e un avantaj. Se creeaza in doar cateva minute, se pot selecta maxim 7 fotografii, durata acestuia e intre 3 si 15 secunde si se poate folosi in aproape toate tipurile de campanii si mai nou si in campaniile de Instagram.

Deocamdata nu exista optiunea de a adauga sunet pe fundal, insa Facebook ne asigura ca in viitorul apropiat vor aparea multe imbunatatiri.

Tu ai folosit acest tip de reclama? Daca da, spune-ne daca ai fost multumit(a) de rezultate.

12057179_10153334947614069_1276657707_n

 

5. Targetarea organica in functie de interese

Dupa cum probabil deja stiti, audienţa organica a postarilor pe paginile de Facebook putea fi targetata doar in functie de varsta, sex, localitate si limba. Facebook a imbunatatit aceasta optiune, adaugand targetarea in functie de interese (aceasta optiune era disponibila doar pentru reclamele platite). Daca nu aveti setat pe pagina, mergeti la: Settings – General – Audience Optimization for Posts.

Mai apoi, ca sa afli cum au performat postarile in functie de interesele selectate, mergi la Facebook page’s Insights.

11

organic

Acestea fiind spuse, sper ca ti-au fost de folos informatiile despre ultimele noutati Adwords si Facebook. Daca ai 1 minut la dispozitie, scrie feedback-ul tau cu privire la cele de mai sus. Sunt curioasa ce parere ai:)

Pe curand!

 

 

Leave a Comment


Despre noi

Suntem o agentie ppc de top si imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin campanii de marketing digital inteligente. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com