Loading...

Blogul adLemonade

What’s next after Black Friday? Cele mai noi updates in promovare Adwords

Promovare AdWords – afla cele mai noi actualizari direct de la specialistul tau Google Premier Partner

Targetarea pe audiente este o directie importanta pentru viitorul promovarii Google. Crearea, popularea si folosirea la potential maxim a listelor de remarketing pentru Search si Display, dar si a listelor de Similar Audiences sunt esentiale in acest sens. Curios cum poti profita de pe urma ultimelor instrumente de promovare lansate de Google? Gasesti mai jos cele mai importante 7 noutati, gata de implementat dupa un Black Friday de succes:

1. Concentreaza-te pe implementarea Expanded Text Ads in promovarea AdWords. Asta, daca nu ai facut-o deja. Formatele standard de ad vor fi eliminate in primul quarter al anului 2017. Am scris despre Expanded Text Ads intr-un blog post anterior, aici. Acum e momentul sa finalizezi testele pe Expanded Text Ads si sa mentii doar variantele care performeaza cel mai bine pentru business-ul tau. 

2. Foloseste Responsive Ads pentru a maximiza rezultatele promovarii tale pe diferitele tipuri de dispozitive, respectiv pe diferitele site-uri, afisate in reteaua Display. Pentru ca sunt mai bine integrate si se adapteaza automat in functie de spatiul de promovare, Responsive Ads sunt mai atractive. Din experienta clientilor actuali, Google raporteaza o crestere a ratei de click cu cat,  o crestere de 20% pentru conversii si o scadere a costului de achizitie cu 33% pentru Responsive Ads.

responsiveads-multiscreens-3350-22

3. Pentru a acoperi o arie cat mai larga a cautarilor, foloseste Dynamic Search Ads, potrivire automata a cautarilor utilizatorilor cu continutul site-ului tau. Vei completa astfel eficient campaniile existente cu alte campanii cu cuvinte cheie noi si vei capta cautarile long tail, in special pentru cautarile de produse specifice.

screen-shot-2016-11-25-at-14-17-05

4. Creeaza cat mai multe liste de audienta chiar daca nu le folosesti activ in campanii, lasa-le sa cumuleze date si seteaza-le pe bid-only si fara bid adjustment.  Odata pregatite, maximizezi potentialul prin analiza si creezi biduri potrivite in functie de performanta pentru promovare AdWords. Se pot targeta la nivel de campanie sau adgroup. Remarketingul pentru Search functioneaza si in reteaua de parteneri Search, iar optiunea de Similar Audiences pentru Search este disponibila doar in beta deocamdata, contacteaza reprezentantii Google pentru detalii.

screen-shot-2016-11-28-at-15-28-45

5. Utilizeaza Campaign Groups & Performance Targets. Poti folosi acest nou feature pentru a grupa campaniile in functie de targetul pe care acestea il au. Vei urmari scopuri comune si vizualiza evolutia in functie de targetele stabilite. Retine ca bugetele cheltuite vor fi cele la nivel de campanie si nu de la nivel de grup care este doar orientativ.

6. Foloseste Bumper Ads, noile video-uri de 6 secunde de la Youtube. Bumper Ads se cumpara la cost per impression si pot fi folosite in perioada de teasing a campaniei tale, pentru a amplifica mesajul unui video full-length in timpul promotiei, dar si pentru a face remarketing in randul clientilor tai pentru follow-up.

youtube_reuters_lucynicholson

7. Alte updates, la pachet:

✔ Ajusteaza bid-urile, in functie de dispozitiv

✔ Foloseste Campaign Drafts & Experiments pentru a face modificari si experimente pe campanii fara a afecta functionalitatea si performanta campaniilor live. Un tool eficient pentru munca in echipa pe aceeasi campanie

✔ In campaniile de Gmail poti folosi targetarea in-market care gaseste utilizatorii potriviti pe baza unor semnale oferite de acestia si de comportamentul lor de pe web

✔ Foloseste metricul Conversions in loc de Converted Clicks

✔ Acceseaza cele 3 noi rapoarte care iti arata cum se atribuie conversia in functie de tipul de device, de device-ul care asista conversia dar si de device path

Vrei sa afli mai multe noutati de promovare AdWords? Hai sa vorbim la contact@adlemonade.ro.

 

Leave a Comment


Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com