Loading...

Blogul adLemonade

Think Growth with Google Sibiu – 5 momente de luat acasa

Vrei sa devii specialist Google Adwords? Participa si tu la evenimentele Google in colaborare cu adLemonade, agentie de performance marketing, Google Premier Partner

1 noiembrie, Sibiu. De la 9 a.m., sala de conferinte de la etajul 10 al hotelului Golden Tulip a devenit neincapatoare. Si a ramas astfel, plina de lume animata de schimbul de idei provocatoare, pana spre orele 2 p.m. A fost primul eveniment organizat de Google la Sibiu.

Participantii la conferinta “Think Growth with Google” Sibiu au fost extrem de punctuali si s-au asezat cuminti, fiecare la locul sau, plini de curiozitate si entuziasm. In fata tuturor, Google isi ocupase locul din timp, sa auda si sa vada tot.

img_0531

Momentul 1 – Sa ne cunoastem

“Chiar toata lumea e aici”, remarca cu bucurie unul dintre invitati. Manageri ai diferitelor business-uri din Sibiu si Alba, antreprenori si speakeri de succes, dar si reprezentanti ai institutiilor publice si societatii civile din oras s-au intalnit cu drag, ca intr-o familie mare si vesela, interesata de ideea cresterii online.

Prezentarea reciproca de la inceputul conferintei a adus mult zgomot si rasete printre invitati. Rumoarea s-a oprit si s-a transformat in atentie la prima prezentare a zilei realizata de Ede Mihaly Abos, AdWords Account Manager la Google Dublin.

img_0540

Momentul 2 – Google gives you answers

Ede, specialist Google Adwords,  ne-a vorbit despre valoarea completa a dispozitivelor mobile si despre faptul ca desi convertesc cel mai mult de pe desktop sau tableta, romanii isi fac mare parte din research de pe mobil.

“Mobilul este noul shopping assistant. Cumparatorii se informeaza de pe dispozitivele mobile pentru a-i ajuta sa faca o decizie mai rapida atunci cand sunt in magazin”, a aratat Ede.

Cum Black Friday e la doar cateva saptamani distanta, Anabela Luca, Managing Director adLemonade, a vorbit despre strategiile eficiente de crestere a vanzarilor  si a oferit audientei exemple practice de anunturi ce pot fi folosite pentru campaniile de Black Friday.

Fiecare dintre cele doua prezentari s-a incheiat cu multe intrebari din public si cu cate un quiz practic. Cei mai rapizi dintre participanti au primit magneti cu mesaje haioase.

img_0698

Momentul 3 – Primul meu plan de campanie

Un alt moment interesant si apreciat de invitati a fost workshop-ul desfasurat dupa pauza de pranz la care intreaga echipa adLemonade s-a mobilizat in discutarea strategiei, audientei, tipurilor de campanii, mesajelor, bugetului alocat campaniilor AdWords si promovarii prin social media. “Ne dorim sa plecati cu un plan bine stabilit legat de produsele pe care vreti sa le vindeti si modalitati efective de a incepe promovarea acestora ”, a spus Anabela Luca, specialist Google Adwords.

img_0688

Momentul 4 –  De unde sa incep? Sfaturi de la cunoscatori

Panelul de speakeri a fost urmatorul moment al conferintei “Think Growth with Google de la Sibiu”. Elena Chitoiu – Marketing Manager de la GLS, Madalin Ghita – General Manager Anvelopex, Bianca Dancila – Country Manager de la EshopWedrop si Ede Mihaly Abos de la Google Dublin au raspuns intrebarilor legate de inceputurile promovarii online si de rolul specialistilor in obtinerea de rezultate in AdWords.

img_0591

Momentul 5 – Gaseste-ti premiul prin AdWords

Surpriza zilei am lasat-o la final. Dupa o cautare pe Google continand propriul nume,  fiecare participant a primit cate un premiu anuntat printr-un anunt Google. Premiile au constat in vouchere de consultanta, implementare si setup conturi dar si vouchere de finantare a primei campanii AdWords.

Pana data viitoare, va lasam aceste 3 key take-aways de la Think Growth with Google Sibiu:

  1. Creeaza-ti prima campanie de Google AdWords. Poti folosi Black Friday daca ai produse pe care le poti promova cu reduceri substantiale.
  2. Optimizeaza-ti site-ul pentru mobil. Foloseste Page Speed Tools de la Google Developers.
  3. Foloseste Google Analytics pentru a urmari si a masura cat mai precis performanta campaniilor tale online.

Ce v-a placut la Think Growth with Google? Raspund participantii nostri:

✅ Totul! Primire atmosfera, prezentare, tonalitate, tinuta.

✅ Energia + aplicatiile practice + networking-ul

✅ Noutatea, interactivitatea, oamenii. Atmosfera relaxata si prietenoasa

✅ Calitatea si volumul informatiilor

✅ Provocarea de a crea o campanie

Echipa organizatoare – Google Romania si adLemonade, Specialist Google Adwords, multumesc inca o data tuturor participantilor la conferinta! Stim deja ce trebuie sa facem mai departe: sa organizam si alte evenimente similare si sa oferim “scutiri” pentru toata ziua de munca tuturor persoanelor invitate!

whatsapp-image-2016-11-01-at-4-32-08-pm

Leave a Comment


Despre noi

Suntem o agentie ppc de top si imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin campanii de marketing digital inteligente. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com