Loading...

Blogul adLemonade

Toamna se numara conferintele de Online Marketing

Must attend – 6 evenimente de trecut in agenda

Dupa cum bine stim, toamna pare a fi unul din cele mai productive anotimpuri, mai ales in domeniul marketingului online. Imediat cum se termina concediile lunii august si pana aproape de luna cadourilor au loc o serie de evenimente care nu ar trebui sa lipseasca de pe agenda niciunui om de marketing sau pasionat de marketing online.

Dar sa vedem in continuare care sunt evenimentele la care membrii agentiei noastre, AdLemonade, au fost prezenti in aceasta toamna.

Lumea SEO PPC

La inceputul acestei toamne am fost invitati sa sustinem o prezentare in cadrul evenimentului Lumea SEO PPC, eveniment care strange laolalta specialisti din domeniul PPC Marketing dar si SEO, precum si pasionati de Google AdWords si owneri de business care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu. Colegul nostru, Virgil Pascu, a vorbit despre Relatia Agentie-Client, mentionand cat de important este ca advertiserii sa lucreze cu o agentie specializata in PPC Marketing si cum pot economisi intre 20-60% din bugetele alocate promovarii in Google AdWords prin acest tip de colaborare.

lumea seo 1

A fost o adevarata placere pentru noi sa gasim o sala plina cu persoane active si foarte deschise catre promovarea prin Google Adwords precum si Facebook Ads, mai ales ca prezentarea tinuta de Virgil a fost interactiva si a antrenat audienta la discutii ulterioare.

Luna aceasta, mai exact pe 29.10.2015, Virgil va fi din nou prezent la Lumea SEO PPC, de data aceasta din pozitia de amfitrion, in cadrul editiei dedicate zilei de Black Friday.

lumea seo 2

 

SEM Days

Sfarsitul lunii septembrie ne-a gasit participand la evenimentul SEM Days, care a avut loc in perioada 24-25 Septembrie la Bucuresti. SEM Days este una dintre cele mai mari conferinte din Sud-Estul Europei dedicate domeniul SEO precum si promovarii prin Google AdWords.

semdays 1

Speakerii de anul acesta au abordat diverse teme in cadrul primei zile ale conferintei, iar noi am fost placut atrasi de prezentarea lui Daniel Gilbert – “The Future of AdWords is Automated”, care a vorbit despre automatizarile din AdWords si despre cum aceste automatizari vor fi absolut necesare de folosit in AdWords in urmatorii ani. Gand la gand cu prezentarea lui, noi deja scrisesem un articol despre automatizarile in AdWords precum si avantajul implementarii platformelor third party gen Double Click, iar acum ne gandim serios si ne pregatim pentru automatizari mai ample care implica scripturi in AdWords.

semdays 3

In ziua a doua de conferinta am plecat motivati de workshop-urile lui Andraž Štalec care a vorbit despre metode de crestere in strategia de digital marketing si de cum trebuie adaptata strategia de promovare in urma analizei datelor obtinute de la potentialii clienti care au vizitat magazinul online.

 Google Partners Academy: Unicorns Camp – Delta Dunarii

2015 este al doilea an la rand in care adLemonade se afla pe lista Top 5 Agentii de PPC din Romania. Prin urmare am fost invitati in calitate de Partener Google la intalnirea anuala tinuta cu Top Agentii de PPC din Romania pentru a invata impreuna, cat si pentru a impartasi cele mai inovative modalitati de promovare prin Google Adwords.

Pe langa aflarea “stirilor la cald” direct de la reprezentatii Google cat si a noilor produse puse la dispozitia agentiilor, am putut impartasi experienta noastra impreuna cu reprezentantii celorlalte agentii, sesiune sustinuta de Anabela.

unicorns 2

In cadrul conferintei, am concurat pe echipe (dar de data aceasta nu in calitate de agentie) la un treasure hunt in Delta Dunarii, neuitand sa aducem acasa premiile bine meritate, dar si amintirile experientei frumoase petrecute alaturi de prieteni vechi, dar si noi.

unicorns 1

 

Meet Magento

Luna octombrie a debutat cu seria de conferinte din cadrul evenimentului Meet Magento care a avut loc la Cluj in perioada 2 – 3 octombrie. Meet Magento este eveniment de talie mondiala axat pe business, eCommerce, platforma Magento, acoperind toate pietele importante pentru comertul online. Marea provocare in online e expansiunea si dezvoltarea business-urilor dincolo de granite.

meet magento 2

In acest context, in cadrul evenimentului, colega noastra, Mihaela Prodan a tinut un workshop despre strategiile de export pentru companiile din Romania si cum se poate cuceri piata internationala aplicand 7 metode de succes. Cei 7 pasi esentiali pentru a cuceri piata internationala au fost exemplificati cu maiestrie pe un studiu de caz elocvent, starnind interesul participantilor pentru export. Acum e momentul sa atacati pietele noi din international alaturi de echipa adLemonade care va poate pune la dispozitie know how-ul necesar.

 

Processed with Moldiv

Business Days Cluj

Joi 15 octombrie 2015, in cadrul conferintei Business Days Cluj, Anabela a fost speaker la workshop-ul cu tema “Cum sa cresti vanzarile prin campanii platite in Facebook”.

business days 2

Prezentarea a constat in dezvaluirea a 3 secrete ale campaniilor Facebook de impact: “Nu ai nevoie de bani multi daca stii sa ii investesti eficient.”

 Anabela a prezentat un exemplu foarte bun, care a atras atentia tuturor celor din sala:

  1. Ce poti obtine cu 50 lei:
  • postari promovate – 10.000 persoane – 100-200 like-uri (in functie de tipul de postare + 50-100 click-uri in site)
  • anunturi platite – 150-200 de click-uri la site – 1 achizitie
  • remarketing – 150-200 click-uri – 1-2 achizitii
  1. Alege mixul de anunturi potrivit (ex. postari promovate, anunturi platite directionand traficul in site, remarketing pe liste specifice sau audiente similare – lookalikes).
  2. Masoara, Testeaza, Optimizeaza si foloseste Analytics

business days 1

 

TeComm – Bucuresti si Cluj Napoca

In luna mai am participat la conferinta TeComm din Bucuresti, iar saptamana trecuta, dupa cum unii dintre voi deja stiti, am fost prezenti in cadrul conferintei TeComm din Cluj Napoca, o conferinta dedicata 100% eCommerce-ului. Din cadrul prezentarilor, workshop-urilor si sesiunilor de dezbateri am aflat problemele cu care se confrunta retailerii, printre care: costurile lor prea mari de promovare online, strategiile de marketing abordate dar si dificultatea crearii unui brand in mediul online.

tecomm 2

Pentru a veni in intampinarea problemelor retailerilor, Anabela a sustinut prezentarea “7 Secrete cum sa NU mai pierzi bani cu promovarea online” care a adus noi puncte de vedere asupra acestor aspecte care merita bineinteles testate, avand in vedere ca trebuie tinut cont de trendurile industriei si de targetari cat mai specifice pentru rezultate palpabile.

tecomm 3

Putem spune ca a fost o toamna foarte bogata in evenimente dedicate marketerilor online si suntem foarte mandri ca am participat in calitate de speakeri la marea majoritate a acestora. Se poate observa o crestere a interesului acordat acestui domeniu, ceea ce ne bucura extrem de mult. Notati aceste conferinte in agenda voastra si incercati sa participati in viitor la ele. Nivelul creste de la an la an, iar piata incepe sa devina din ce in ce mai competitiva din acest punct de vedere, deci este must sa fiti prezenti la aceste conferinte.

Pe viitor urmeaza sa fim prezenti la:

          ~ How to Web

         ~ Business Days Bucuresti

         ~ YouTube Pulse C-level event

De asemenea, urmeaza si training-urile sustinute de Anabela la Cluj, in cadrul Google Partners Academy Camp, precum si Online Marketing Academy.

C’you all out there!

 

Leave a Comment


Despre noi

Imbunatatim performanta de business a clientilor nostri prin promovare online inteligenta. Tintim constant excelenta, performanta si cresterea continua.

Contact

✆ Suna acum: +40 (744) 515 849
✉ Email: contact@adlemonade.com